23948sdkhjf

Se billederne og prisvinderne: NCSC afholdt prisshow for danske shoppingcentre

Torsdag aften i sidste uge havde NCSC - Nordic Commercial Spaces & Communities - arrangeret et stort anlagt prisshow for landets shoppingcentre. 

De nominerede finalister ved NCSC Awards

  • Årets kommercielle center
  • Amager Centret, Herning Centret og SlotsArkaderne
  • Bedste markedsføring
  • Total Ama'r - Amager Centret, Zoogether - Rødovre Centrum og Skate Night - City2
  • Bedste innovative tiltag
  • PRW.8 Studio, Bolia - A World of Design og Labfresh
  • Bedste kommercielle kæde
  • Normal, McDonald's og Bahne

Fire hovedpriser skulle uddeles - Årets kommercielle center, bedste markedsføring, bedste innovative tiltag og bedste kommercielle kæde. 

- NCSC Awards er en årlig konkurrence, hvor branchens mest succesrige, innovative og kreative indsats kåres. Først kåres nationale vindere i hvert nordisk land, som derefter mødes i en nordisk finale, skriver organisationen på sin hjemmeside. 

Og for Amager Centret bød aftenen, som man kan læse, på to sejre - både som årets kommercielle center og bedste markedsføring. 

Sidstnævnte pris har vakt glæde på ledelseskontoret i Amager Centret. 

- Vores shoppingcentre indeholder et hav af gode tiltag og fortællinger, men særligt lokalkampagnen i Amager Centret har været en stor succes, da den formåede at skabe et værdifællesskab mellem kunderne og shoppingcentret. 

- Jeg er enormt glad for, at vores indsats og kampagne nu bliver hædret, da det netop er på den måde, vi kan vise kunderne, hvem vi er, hvad vi står for, men også hvordan vi udgør en central del af deres lokalsamfund, siger Martin Rasmussen, der er marketings- og kommunikationsansvarlig i Amager Centret, i en pressemeddelelse. 

Torsdagens prisshow blev afviklet på Villa Copenhagen - og nedenfor følger aftenens vindere. 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.086